apa yang dicari??

Saturday, July 4, 2009

tahniah buat azrul

tahniah laa en. mohd azrul..hahaha..sebab kau sudah pun menamatkan zaman bujang kau..huhuhu..dengan gadis pilihan dan pujaan hati kau..
siang tadi..aku pergi ke jemputan kahwin rakan sekolah aku..di serting ilir..azrul a.k.a ayol ni..bawah dari aku setahun..memang meriah la..sebab kenduri kahwin beliau dilangsungkan sekali bersama abangnya..tetamu yang datang pun agak ramai juga..

aku sampai sana lebih kurang dekat nak pukul 1.30..saja datang masa tu..sebab nak jumpa dengan pengantin..hehehe..tapi yang paling best sekali..jemputan kahwin ayol ni..aku terima sendiri dari beliau..tanpa wakil..kad pun tak da..just sms je bagi tahu nak kahwin..hampeh kau ayol..huhuhu..nasib baik aku terima juga sms tu pagi tadi..hahaha..kalau tak..nampak gaya tak merasa la aku nasi minyak kau..kui kui kui..
apa-apa pun..tahniah la sekali lagi dari aku..semoga berkekalan dunia akhirat..salam

No comments: