apa yang dicari??

Thursday, February 12, 2009

isy..seminggu dah berlalu??bia betol..


hurm..sekejap jek masa nie berlalu..rupe-rupenye..dah seminggu dah aku gunakan kete baru..rase mcm sekejap jek..rasa mcm tak percaya plak...

dan dah seminggu rupanya besday arwah ayah aku jugak berlalu..kalo ayah ako hidup lagi..bleh wish besday kat die yang ke-66...mesti best..bleh bg die merasa kete honda yang die idamkan dari dulu lagi..erm..tp nak wat cemana..ayah aku dah tak der..masok tahun nie..dah dua tahon ayah aku meninggal..rindu plak kat ayah aku..mana taknyer..orang nyer cool jek..tp kalo sekali naek hangin...masak laa sapa yang kene...


gambar nie..masa ayah aku nikah ngan mak aku..yang laen2 tuh sume kawan2 arwah ayah aku..dorang sume masih dipanjangkan nyawanya..alhamdulillah...ayah aku yang tengah2 tuh..songkok senget skit tu...hensemkan ayah aku nie..orangnye kurus jek macam aku...


nie pulak gambar ayah beberapa hari sebelum meninggal..siap suh adik aku guntingkan rambutnya..yang tukang gunting nie pown..dah meninggal sebab xcident..aku tak sempat nak balas jasa ayah aku..Allah dah amek balek nyawa beliau selepas 4hari emak beliau (nenek aku) meninggal..sedih sangat aku rasa..coz aku nie..mmg rapat ngan ayah..skit2 ayah..skit2 ayah..

ayah aku nie..kalo time gunting rambut..mesti tido punye..hehehe..nie laa gambar terakhir yang sempat aku rakamkan..sebelum ayah meninggal pada pukul 415ptg..3 mei 2007..di wad 7A Hospital Tuanku Jaafar Seremban...(aku akan ingat tarikh nie sampai bile2)..buat ayah yang tersayang..al-fatihah buat mu..semoga dikau aman dan tenang di alam sana...

buat korang yang masih ada ayah..jaga laa ayah korang dengan baek..n cubala tunaikan permintaannya..sekiranya korang mampu..n selagi korang berkesempatan tok buat baek kat ayah korang..jgn sampai menyesal..seperti yang aku rasakan sekarang nie...