apa yang dicari??

Thursday, February 12, 2009

kursus eduwebtv

semalam n hari nie..aku kene g kursus yang berkaitan dengan teknologi pendidikan..anjuran bahagian teknologi pendidikan..kursus nie diadakan di SMAP Labu..sebenarnye sepanjang kursus nie berjalan..mmg mebosankan..coz fasilitatornye..ckp pelahan nak mampos..n membuatkan aku rase bosan..


dalam kursus nie..banyak jugak laa input yang aku dapat..untuk menyediakan bahan bantu mengajar yang baik..n persediaan mengajar yang teratur..sebelum memulakan sesuatu proses pengajaran dan pembelajaran...

pendedaha nie mmg amat berguna untuk aku..n kepada guru2 yang laen..lawan portal yang mengandungi 7 cenel..yang semuanya berkaitan pelajaran..baek sekolah rendah..mahupown menengah..

so..sekarang kursus dah abes..n aku kene wat plak Latihan Dalam Perkhidmatan @ LDP..kat cekgu2 yang laen di sekolah nanti..kalo nak taw lebih lanjut..ko bleh masok sendiri..kat web nie..www.eduwebtv.com.. sesuai dengan cogan katanya..digital education for all atau pembelajaran digital untuk semua..caya lah beb..

1 comment:

rose emely said...

you've been tag. sila ambil di blog adik yg comei tu k. n wajibbbbbbbbbbb jawawb!!!