apa yang dicari??

Thursday, February 12, 2009

sungguh membosankan

erm..aper laa yang tak bestnyer ngan life aku arie nie..kene gie kursus eduwebtv..tp kursus nie asyik dengar fasilitator syok sendiri..suare dah ler perlahan gile..bosan tol aku...seb baek laa ader geng yang bley layan..agak borink jek..aper lg..cari port laa..bukan tido..tp wat aktiviti laen..aktiviti menghapuskan nyamuk aedes..hahahaha...


so aku ngan geng aku nie..cari ler port yang sesuai tok lakukan aktiviti nie..mmg releks dan tenang..tp cover line gak..coz kite masok tempat orangkan...hahaha..hormat laa skit..adus laa sok nak mengadap lagi fasilitator yang membosankan...hmmm...dalam banyak kursus yang aku pegi..nie laa kursus yang paling membosankan...cemana laa nak wat LDP kat skolah nanti nie...




No comments: