apa yang dicari??

Tuesday, October 20, 2009

entry terakhir

salam to all..semoga sehat sejahtera..sorry sebab dah lama tak update blog aku..ok lah..entry nie..aku post..khas buat kawan-kawan blog semua..ini adalah entry terakhir aku..ye..entry terkahir..dan maksudnya..selepas ini aku tak berblog lagi..

so aku mohon ampun dan maaf kepada semua kawan-kawan..andai ada salah dan silap yang aku lakukan..andai ada kata yang menyinggung perasaan..so tolong maafkan aku..jangan tanya kenapa aku nak stop berblog nie..biar la aku sorang jek yang tahu..

buat mai pot pet..selamat menjawab SPM..adik intan..teruskan berblog dan ajar laa orang yang memerlukan ilmu tuh..wat kawan-kawan sume..aku akan tetap ingat kat korang selamanya..

kalo korang nak borak ngan aku..add jek id YM aku tu..nanti bila aku on9..kita sembang..

sekali lagi..mohon ampun dan maaf atas segalanya..assalamualaikum..

1 comment:

Antusabun said...

Aper cerit ni weh... hek eleh.. Perdana menteri yang bz tu pun ada maintain web....

Jangan putus asa!!!