apa yang dicari??

Monday, October 12, 2009

projek yang belum selesai..

salam..sudah lama aku tak mengupdatekan blog nie..busy dengan tugas harian..dan laptop aku diborrow oleh akak aku selama seminggu yang lalu..so semalam baru dia pulang kat aku..huhu..aku jadi tak tentu arah sejak tak de laptop tempoh hari..


ok..sekarang ni dah hampir hujung tahun..dan dah pun masuk bulan oktober..sekejap sahaja masa berlalu..pelbagai projek aku masih lagi tertangguh..so sejak minggu lepas..aku dah mulakan antara projek yang tertangguh ni..



projek nya..huhu..tak lah grand sangat..macam grand lavina..ataupun grand sale...mahupun grand stand..huhuhu..cuma projek untuk menambahkan dana..bagi pusat akses sekolah aku..projeknya..sesi fotografi staff akademik 2009 SKDC, kelas dan unit beruniform..



sejak hari rabu yang lalu..projek ni dah bermula..tapi masih belum dapat diselesaikan..memandang tugas utama aku bukan nak amik gambar..tapi nak mengajar..so bila time kelas aku mengajar..aku masuk kelas mengajar..dan sesi fotografi ditangguhkan..



dan setakat hari ini..aku dah berjaya menghabiskan 20buah kelas..dan masih berbaki 11 kelas..insyaAllah esok selesai untuk gambar kelas..lusa (rabu)..nak amik gambar unit beruniform pula..huhu..
penat juga jadi jurufoto ni..naik sakit mata aku dibuatnya..tapi..aku tetap hepi bila dapat melihat hasilnya..so aku nak berkongsi dengan korang antara yang telah terhasil dari DSLR CANON 1000D milik aku ni..saksikan...zaaaasss~~~~


2009 SKDC team..ni pown ada guru yang tidak hadir



1 Arif..( Cik Fatin Salwa )

4 Arif..( Pn Rohana )


1 Efisyen ( Pn Norazian )

sebenarnya masih ada banyak lagi gambar yang aku nak uploadkan..tapi streamyx agak lembab sedikit pada malam ni..so dapat banyak tu jek yang aku dapat uploadkan..ok lah..aku nak merehatkan badan..sebab esok nak sambung tugas semula..lagi jumpa..SALAM..

No comments: