apa yang dicari??

Friday, October 2, 2009

selamat bekerja semula..

salam..dah seminggu lebih aku tak update blog..sebab kesibukan yang tak sempat aku nak update blog..so 1st sekali aku nak ucapkan selamat bekerja semula laa kepada semua warga kerja..termasuk diri aku..yang hari ini baru mula bekerja..

pelikkan..kalau nak ikutkan..ramai yang dah bekerja bermula isnin hari tu..tapi aku special skit..pagi tadi baru nak ke tempat kerja..hehehe..bukan bercuti..tp cuma tak masuk opis jek..sebab ada kerja luar..

bermula isnin hari tu sampai semalam (khamis)..aku mengikuti satu kursus di Akademi Audit Negara..dekat bandar enstek nilai..so aku tak masuk opis laa..datang just tengok-tengok kalo ada maklumat terbaru untuk aku..tapi tak punch card..

jarak tempat ni dengan opis aku tak jauh..just 10km je..lebih kurang macam tu la..bila waktu lunch..aku akan balik opis sekejap..pastu pergi baelk tempat kursus..dan hari ini..baru lah aku punch card..hehehe...

jadi hari ini juga lah..bermula meja persidangan aku bersama rakan-rakan..kalau nak ikutkan..dari hari isnin hari tu dah bersidang..tapi hari ini..lain sikit..sebabnya sepanjang waktu aku ada kat opis sehingga pukul 12tgh hari..

sampai kat opis..seperti biasa..punch card..dan duduk kat meja aku laa..semak balek kerja-kerja yang tertangguh..dan aku jumpa dua keping card raya..dari anak murid aku..la..dah lepas raya pun masih terima kad raya..thanks la..sebab korang sudi bagi cikgu korang kad raya..walaupun dah lepas raya..
persidangan di port biasa..setelah lama bercuti..

kad raya dari kahirunnisa
kad raya dari puteri lyly dan fathiah

sebenarnya..dorang nak bagi masa sebelum raya hari tu..nak bagi masa last day sekolah...tapi kadnya tertinggal..dan dorang bagi pada selepas cuti raya..huh..kuat betul ingatan budak ni..dah cuti seminggu lebih pun..masih ingat janji dia kat aku..bagus laa..dari yang pandai berjanji..tapi tak dikotai..lagi terukkan...so terima kasih bebanyak..sebab sudi bagi kad raya kat aku..

esok dah sabtu..cuti balek..huhu..tapi esok aku akan pergi beraya..hehehe..dan jemputan kahwin..ok lah..nanti aku story cerita tentang raya aku eh..salam..lagi jumpa!!!

No comments: