apa yang dicari??

Thursday, March 5, 2009

sport day..part1

salam kawan2..sory laa coz dah lama tak update blog..bz skit skang nie..banyak sgt keje nak buat..sampai tak sempat nak update blog...

kali nie nak story skit pasal sukan sekolah aku baru2 nie..baru ker???rase dah lama dah..coz sukannya berlangsung pada 15 febuari arie tuh..kahkahkahkah...

sebelum berlangsungnya..kejohanan olahraga pada ahad tu..sekolah aku buat sukantara dulu..banyak gak pertandingan yang diadakan..antaranya..lompat jauh, lompat tinggi, lontar peluru, saringan balapan..n mcm2 lagi laa..

tp yang tak bestnye..aku sempat sehari jek masa sukantara tuh..coz esoknya aku kene gie kursus eduwebtv..so ader laa skit gambar yang senpat aku snap..korang tgk laa sendiri..gelagat juara2 nie..hehehehe


mcm tu laaa rupenye bebudak nie ble dilepaskan tuk main pasir..ada plak yang malu2..nak melompat..hahaha..pas abes bebudak..turn cekgu2nye plak yang try..huhuhu...tp yang tok cikgu..tak sempat plak aku nak amek gambarnye..sbb aku pon join skali..hahaha...

No comments: