apa yang dicari??

Wednesday, January 7, 2009

alfu mabruk to my cousin

tahniah laa kepada sepupu aku nie..yang telah berjaya menamatkan pelajaran di Institut Perguruan Raja Melewar baru2 nie dalam bidang KPLI (SR)..so skang nie die sama gak mcm aku..Pegawai Perkhidmatan Pelajaran (Siswazah)..bezanya..aku ngajar subjek Bahasa Arab..die nie plak..subjek sains..semalam..06012009..telah berlepasnya sepupu aku nie ke sarawak tok memulakan tugasnya di sana.. meh kita tengok skit mukenye cemana...


nie laa orang yang aku maksudkan td..die nie memang macam nie la..apa2 situasi pown sengeh jek..susah nak tengok die nie sedey..hahahahahah..tahniah laa sekali lagi wat my cousin chachacuwa..caiyok k..aku wish semoga ko berjaya..aku sentiasa ada sokong ko...sorry tak dapat datang semalam..coz ko pegi waktu aku kat sekolah..xper..len kali bleh jumpe k...

No comments: