apa yang dicari??

Thursday, January 22, 2009

cuti-cuti malaysia

salam..1stly..sory laa coz dah lama tak update blog nie..bukan sengaja..tp disebabkan banyak sgt halangannya...hurm..so arie nie aku post laa satu topic.. baru2 nie..aku ke penang..temankan abg aku yang ada urusan di sana..walaupown masa tuh aku masih demam..huh..kene gak laa pegi..coz kesian nengok abg aku nie..lagi pown aku dah lama tak gie penang..seingat aku..last aku pegi..tahun 2001 dulu.. so sampai sana..dah dekat pukul 1..coz banyak sgt persinggahannya semasa perjalanan...dengan kete nie laa aku pegi ngan abg aku n familynya...

PDK 2018

ari sabtu tu..abg aku selesaikan laa urusannya..n aku pown selesaikan urusan aku...urusan ape pown aku tak taw...kui kui kui...pada malamnya plak..aku n family abg aku nie..pegi laa melepak kat queensbay...lebih kurang macam danga bay yang kat johor tuh..tp beza nya..queensbay nie..lagi best laa..coz kawasan yang lapang n selesa tok bersantai..udara pown nyaman jek malam tuh...n bermacam gelagat manusia yang melepak kat situ..kene plak malam minggu...
seronok betol laa si kecik nie..bile di bawa ke sana..orang tengah kemaruk nak berjalan..mmg mcm nie laa...tp cemana pown kene gak layan die ngan baek..coz die nie anak buah kesayangan aku...hehehe..so tengok laa sendiri ekspresi wajahnya cemana...



selepas penat berjalan..kami sume pegi laaa mengisi perot yang kelaparan..kalo dah sampai penang..tak pekena char koay teow memang tak lengkap laa..abang aku pown bawak laa kat kedai yang terfamous ngan char koay teow kat penang nie...ori punye beb..

kenapa aku kata ori???..sebab macam nie laa rupenye char koay teow yang sebenarnya..kat seremban nie pown bersepah gak orang jual char kuoy teow..tp sumenye tak kene ngan citerasa aku...yang nie gak yang best nyer...


kalo korang datang penang laa aku cadangkan korang gie kedai nie tok pekena char koay teow..kat tokong ular... n nie laa nama kedainya...


pas dah makan..aper lagi..balek rumah laa..coz esoknya nak mulakan perjalan jauh plak..dari penang ke gerik..pastu nak balek seremban plak...

betol2 cuti-cuti malaysia aku nie..walaupown dalam keadaan demam..heheheh..disebabkan aku dah baek skit dari demam..aku plak yang kene drive dari gerik ke seremban..coz abg aku plak yang tetiba sakit kepala..tp tak per laa..coz aku nie mmg dah biase drive jauh-jauh tanpa perlu menukar driver..yang penting mesti ada "candu" aku..kite orang sampai seremban pukul 3pagi..mampos..esok dah nak keje..hahahaha..padan muka aku..saper suh pegi penang..kui kui kui...

No comments: