apa yang dicari??

Tuesday, January 6, 2009

yang mana satue pilihan hati????

adus..pening nye kepala aku tok membuat pilihan nie..sama ada nak yang ini..atau yang itu..pening betol kepala aku nie bilee pikirkannya...hahaha..nie bukan pasal awek eh..kalo awek..senang jek aku wat pilihan..kui kui kui..tapi nie..tok kepuasan hati aku sendiri..yang aku maksudkan nie adalah kereta yang aku nak beli...

baru2 nie..aku surf laa internet ngan along aku (bapak sebenar pada athirah)..cari kereta2 yang nak dijual..so jumpa laa antara kereta yang aku berkenan..kereta yang aku maksudkan HONDA CIVIC..kete nie memang jadi kegilaan aku dari sejak skool lg..so dapat laaa aku 2buah kereta yang aku berkenan..pagi new year aku ngan along aku..pegi laa tgk kete2 nie..


meh kite tengok gambar nye eh...jeng jeng jeng....

nie laa gambarnye

aku discribe laa skit ngan kete putih nie dlu...nie lah 1st model civic es 1.7 single cam non vtec 2002..harga yang owner nak jual dalam RM 65,000..skang nie tengah deal ngan owner kalo dapat kurangkan lagi..


dan yang nie satu lagi..

honda civic ej8 1.6 vtec tahun 1998..yang nie plak owner letak harga lebih kurang RM48,000..tp kete nie asyik bertukar owner..dari tahun 98..sampai tahun lepas jek..dah 5orang..2 tahun jek tukar owner..
kete nie plak memang dah tip top..



aku pown compius nak pilih yang mana..hahaha..susah2 beli kete sorong jek laa.. kui kui kui




1 comment:

rose emely said...

abang....
shantek yg kaler putih tu ler...cun jerk!!! kalo nak amek...adik vote utk kaler putih tu.
face dia lagi ngancam nak banding kaler biru tue...
adik tau bab luaran jerk laa...dlman sowie ler. hang pikiaq sendiri no!!! hik hik hik