apa yang dicari??

Tuesday, December 29, 2009

2010 bakal tiba...


salam readers..2010 bakal tiba..dan 2009 bakal meninggalkan kita..maka bertambah lah lagi setahun usia kita semua...bila bertambah usia..makin hampir kita kepadaNYA...

ok..seperti biasa..bila dah nak tiba tahun baru Masihi ni..ramai yang pasang pelbagai azam dan cita-cita..tapi korang perasan tak???berapa ramai yang ingat tahun baru Hijrah baru-baru ni???hehehe...

aku bukan nak cerita apa pown..just nak bagi taw..seperti biasa..bila nak buka sesi persekolahan yang baru..maka semestinya ada meeting..antara benda yang aku tak suka..sebab bila meeting mesti mengambil masa yang agak lama baru nak selesai..meeting sekolah la namanya..paling kurang mesti habis tengah hari..

aduh la..mesti boring aku duk dalam meeting..tapi aku tahu apa yang perlu dilakukan untuk menghilangkan boring itu..antaranya.....(rahsia)...

ok lah..aku nak tidur awal sikit..sebab meeting esok pagi..kalo tak..tak bangun la pulak aku nanti..lagi jumpa salam..

No comments: