apa yang dicari??

Monday, December 28, 2009

tak ada kesungguhan???


salam readers..hope korang semua sehat sejahtera..dan ceria selalu..hari awal pulak aku bangun..hehe..kebiasaannya dalam waktu macam ni..aku sambung tidor balik..

hurm..apa yang anda akan rasakan..bila seseorang mengatakan anda "TAK ADA KESUNGGUHAN" baik dalam kerja..atau dalam apa sahaja???

arrggh..itu yang ditanya oleh seseorang kepada aku pagi-pagi ni...mungkin dia tak nampak kut..yang aku ni bersungguh-sungguh..atau saja-saja buat tak nampak..aku pun tak tahu la...

memang sekarang ni..aku banyak bercerita tentang "my white pearl"..sebabnya..kereta tu aku beli dengan duit aku sendiri..down payment..hasil dari titik peluh aku sendiri..berlainan dengan orang lain..ada yang dapat kereta..down payment nya..bukan dari duit sendiri...contohnya..mak atau ayah yang sponsor..abang atau kakak..suami dan sebagainya..mungkin sebab tu aku..banyak menceritakan tentang kereta aku...

hurm..entah lah..aku pun tak faham..cerita pasal kereta pun salah..nak cerita pasal apa eh baru orang tak marah???

ok lah..aku nak bersiap..sebab ada urusan penting untuk dilakukan hari ini..LAGI JUMPA~~~

1 comment:

shashazura said...

nk besungguh camne lg?
haha