apa yang dicari??

Thursday, December 31, 2009

hari yang sungguh memenatkan...


salam..hope korang semua sehat sejahtera..huh!!..betol-betol penat sangat aku..2 hari bertungkus lumus ke sana ke mari..betol-betol membuatkan aku berasa penat..tak pernah aku rasa penat sampai macam ni...

semalam..selepas habis meeting..lebih kurang pukul 2petang..aku terus menyelesaikan hal-hal yang perlu diselesaikan di nilai...balik seremban..rest sekejap..pastu amik adik aku kat seremban dua..dalam lebih kurang pukul 7..aku keluar balik..pergi KLIA..sambut mak zarah dan ayah hamzah..balik dari mekah..terlalu lama menunggu..selesai semua lebih kurang..pukul 12.30 tengah malam..n sampai rumah lebih kurang pukul 1.15 pagi..

pagi tadi..seperti biasa hantar adik aku pergi kerja...pastu terus ke kuala pilah..ada hal sikit..selesai balik seremban..amik ibu n adik aku..pergi sekolah adik aku..buat urusan pertukaran sekolah untuk tingkatan4..selesai hantar ibu n adik aku balik..terus ke nilai..selesaikan urusan di sekolah aku pulak...

balik seremban..rest sekejap..n terus ke ampangan semula..hantar borang-borang pertukaran sekolah adik aku..dan terus ke seremban dua..amik adik aku balik dari kerja..huh..sungguh memenatkan..kerana kebanyakan jalan dah mula sibuk..

nampaknya..malam ni aku tido awal laa..sebab badan dah terlalu penat..sebelum terlupa..SELAMAT TAHUN BARU 2010 tuk anda semua..salam

No comments: