apa yang dicari??

Thursday, December 24, 2009

benda yang aku cari..sudah jumpa...


salam kepada semua..semoga sehat sejahtera..aku yang menaip dalam keadaan pelbagai rasa..ada sedih suka dan duka..hehehe..sebelum tu..AL-FATIHAH buat sahabat baik ku AHMAD ZUHAILI B. SHAFIE..maafkan aku sahabat..aku tak dapat lagi nak menziarahi pusara mu..apa yang aku mampu hanya kirimkan doa buat mu..

ok lah..aku nak postkan entry benda yang aku cari buat masa ni..benda tu ialah GEAR BOX untuk HONDA CIVIC 1.7 aku..puas aku mencari ke sana dan ke mari..sehinggakan ada yang nak jual sampai rm3500..tak masuk akal..sedangkan kalau aku convert enjin 2.0 i-VTEC baru rm8000 sahaja..

so malam tadi usha punya usha..dapat laa satu..tu pun memang satu sahaja yang ada..yang lain semua model b16b atau pown b18c..yang tu semua tak boleh nak masuk kan enjin kereta aku..

beginilah bentuk rupa gear box civic 1.7

yang ni..orang tu nak jual rm2000..aku rasa ok lah..dan memang model 1.7 pown..so aku nak deal ngan orang ni..kalau boleh dapat murah lagi..bila aku trade in gear box aku kat dia..ok zuhur pun dah masuk..aku nak selesaikan urusan ini..lagi jumpa jika diizinkan..

salam...

2 comments:

intanurulfateha said...

.dah jumpe ek?
.bagus lah, murah sket ;p

Zura Tahir said...

pening kepala pasal part dlm kete nie...erm..