apa yang dicari??

Saturday, December 19, 2009

soalan yang aku tak suka ditanya

salam to all readers..jumpa lagi kita di blog ini..alhamdulillah..so entry kali ini..berkaitan dengan soalan yang aku tak suka..huhuhu..bukan la sampai tahap benci..tapi tak suka sahaja..

agak-agak korang apa soalannya???..hehehe..soalan ini..diajukan oleh seorang kawan aku..semasa kami berjumpa pada sabtu 2minggu yang lalu..kawan sekolah rendah aku..memang dah lama tak jumpa..sebab tak tahu nak cari macam mana..semasa kenduri perkahwinan adik kepada kenalan aku yang lain..

soalannya berbunyi macam ini..KAU BILA LAGI NAK KAHWIN??...hahahaha..kebanyakan orang kalau sebut pasal kahwin..orang suka..tapi aku kurang suka sikit..sebab aku belum bersedia untuk berumah tangga..banyak tanggungjawab aku sekarang ini..setelah ketiadaan ayah tercinta..lagipun..banyak lagi impian aku yang belum tercapai..

korang boleh baca impian aku dalam tahun 1431H ini..mudah-mudahan apa yang aku impikan akan tercapai jugak di tahun 1431 ini..ok lah..aku nak tidur..esok ada satu misi yang aku perlu laksanakan untuk impian aku..

salam..

2 comments:

nn said...

sy tak suka ayat penyata: after this it your turn. -.-" makcik2 and cousin yang dah kahwin suka ckp camtu masa family weddings.

Zura Tahir said...

biasalah ayat cm tue...selagi bernyawa segala mala pertanyaan di ajukan... :)