apa yang dicari??

Sunday, May 17, 2009

akhirnya..kerinduan ku terubat jua


salam..dah agak lama aku tak mengupdatekan blog aku..bukan apa..cuma tak berkesempatan untuk berbuat demikian sahaja..hehehe

entry kali ini..nak mengisahkan..tentang kerinduan aku..aku betul-betul rindu sangat pada dia..hampir sebulan aku tak bersamanya..dia pergi meninggalkan ku..selalu dia la yang temankan aku tidur..dan dia la yang selalu mengejutkan aku pada waktu pagi..dan akhirnya..hari ini..dia telah kembali semula kepangkuan ku..

DIA..yang aku maksudkan ini..ialah my Sony Ericsson c905..huhuhu..akhirnya telah berjaya direpair dan telah siap..petang tadi..aku terima satu panggilan dari kedai phone..yang memberi tahu..bahawa phone aku dah siap dibaiki..dan boleh diambil..hari ini juga..


so pas maghrib tadi..tanpa membuang masa..aku pergi town..untuk ambil phone aku..rindu betul aku kat c905 ni..selama 3minggu aku menggunakan phone yang dipinjamkan oleh pihak kedai..betul-betul menyusahkan aku..huhu

tapi aku bersyukur sangat..sebab sekarang ni..c905 aku telah kembali ke pangkuan ku semula..

No comments: