apa yang dicari??

Saturday, May 9, 2009

NOR HAYATI BINTI AMIR ALI


nor hayati binti amir ali..itulah nama yang diberikan kepada ibuku..oleh arwah datuk ku..beliau dilahirkan pada 17.7.1956 di seremban..kini usia beliau telah mencecah hampir..53 tahun..comelkan ibu ku??hehehe..inilah wajah ibu tercinta..ibu yang telah menjaga aku..sejak aku dilahirkan..sehingga aku kini berumur hampir 28 tahun...

ibu..aku sayang kamu..terima kasih ibu..kerana telah menjaga aku..dan melayan kerenah aku..tanpa rasa jemu..inilah ibu yang telah menjaga dan mendidik seramai 11orang adik beradik..segala kesusahan dan kepenatan..tak pernah pun beliau merungut..begitu tabah hatimu ibu...

ibu aku ni..pandai memasak..kalo masak memasak..memang best..sampaikan aku sehari tak kena masakan ibuku..mesti rasa macam ada yang tak kena..thanks ibu..

n ibuku jugu panda menjahit..hehehe..boleh dikatakan setiap hari..ibu menjahit..boleh katakan setiap kali aku balik dari kerja..mesti ibu tengah menjahit..menyiapkan tempahan baju..ibuku juga pandai serta bijak..membuat kuih-muih serta kek..dan ada satu lagi kelebihan yang ada pada ibu..ibu pandai buat gubahan untuk hantaran perkahwinan..kalau korang tengok pada entry yang lepas..ada gambar gubahan bunga dan sirih junjung..itulah hasil dari tangan kreatif my lovely mum..

memang best laa ibu aku ni..kerana mu ibu..kini aku telah berada di tahap ini sekarang..segala jasamu tidak akan aku lupakan..selagi nyawa di kandung badan..aku akan berbakti kepada mu IBU..

IBU MITHALI IBU YANG SEJATI..KASIH SAYANG MU KASIH YANG SUCI..PENGORBANANMU DISANJUNG TINGGI..JASA MU TETAP DI SANUBARI...

THANK YOU IBU...SAYANG IBU SELAMANYA..

No comments: