apa yang dicari??

Friday, May 1, 2009

aku diserang demam

salam kepada semua..selamat menyambut hari pekerja..

sejak hari rabu hari tu..kau dah mula rasa nak demam..tapi aku lawankan jua..sebab aku tak nak ambil MC..aku tak nak tinggalkan kelas aku..kesian kat budak-budak ni nanti..pelajaran tertinggal..

tapi bila aku bangun pagi tadi..keadaan aku semakin teruk jugak ni..aduh..kenapa harus jadi begini??..huhuhu..ini lah takdir dariNYA..satu ujian yang diberikan..mungkin kifarah buat aku..aku redha dan pasrah..

cuma kekadang..rasa tertekan juga..sebab tak selesa..nak buat kerja pun tak seronok..ujian ujian..selepas solat jumaat ni..nampak gayanya..kena pergi klinik juga la..ibu aku dah mula bising..huhuhu..

aku bukan takut untuk berjumpa doktor atau takut nak makan ubat..tapi aku cuma malas nak membazir je..se;agi aku masih terdaya untuk bangun dan menjalankan tugas harian..selagi itu aku tak mahu pergi klinik..huhuhu..

ok lah..aku nak breakfast sekejap..perut dah lapar ni..huhuhu

4 comments:

milimilo said...

same..xsuke mkn ubat kalo sakit..banyakkan mnom air kosong n rest je :)

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.abg!
.mkn la ubat!!
.tu bukan mmbzir namenyeee
.eiiii tu nameye pemalas!
.grrr *marah neh*

hakiminfahira said...

ok adik intan sayang..
abg mkn ubat..
owh..marah abg???
marah laa

hakiminfahira said...

dah berbotol minum air masak..huhuhu..