apa yang dicari??

Tuesday, May 19, 2009

terima kasih kepada yang menghargai saya


salam..kali ni aku nak tory about sambutan hari guru peringkat sekolah aku..yang telah berlangsung semalam..walaupun sambutan kali ini..aku tak dapat hadir sama..kerana aku ke putrajaya..untu temuduga..tapi aku tetap happy..(tak happy macam tahun-tahun yang sudah)..


so aku nak ucapkan thanks kepada my students..sebab sanggup memberikan aku hadiah..thank you very much..kerana mereka menghargai diri ini..sebenarnya terharu juga pagi tadi..apabila aku datang ke sekolah..nak kata penuh..tak juga laa..tp kira ada juga hadiah yang diletakkan di atas meja aku..


hadiah yang paling best sekali..set cadar queen size..siap ngan dua helai sarung bantal dan sehelai sarung bantal peluk..sekejap lagi aku nak terus pasang kat tilam aku..walaupun tilam aku hanya single size..huhuhu..


walaupun tahun ini..tak sebanyak tahun lepas hadiahnya..tapi aku menghargai pemberian mereka..terima kasih la sekali lagi kepada yang memberikan aku hadiah ini..

No comments: