apa yang dicari??

Tuesday, May 5, 2009

aku bakal ditemuduga...

salam to all readers..sorry aku tak sempat nak update blog..sebab busy sedikit pada hujung minggu baru-baru ni..hehehe..

pagi tadi aku telah di call oleh buah hati aku..lebih kurang pukul 9 pagi kot..kebetulan aku baru habis kelas..so aku borak laa ngan cik adik sayang aku..dah alang-alang borak..aku mintak tolong dia semak status permohonan aku untuk temuduga lantikan jawatan DG41..sebab hari ini school net buat hal pulak...

dengan penuh debaran..dia pown bagi taw..yang aku bakal ditemuduga pada 18Mei ini..aduh..sungguh mengecewakan..sebab pada tarikh itu juga..sekolah aku bakal mengadakan Sambutan Hari Guru peringkat sekolah..buat kali pertama..aku tak dapat hadir sama semasa sambutan ini...

tapi tak mengapa..temuduga ini lebih penting untuk lantikan jawatan aku..ok lah..so aku mohon doa restu dari readers..wish me luck..doa kan aku woi..takut ni..nak temuduga..hahahha~~