apa yang dicari??

Sunday, June 14, 2009

ala...tak bestnya

hari ini..hari ahad..14.6.2009..merupakan hari terakhir cuti persekolahan bagi sesi pertama tahun 2009..huhuhu..tentu semua orang yang bergelar murid..mesti bengang..sebab esok dah mula nak kena pergi sekolah..setelah cuti selama 2 minggu..

esok...aku kena bangun awal..dan menjalankan tugas mendidik anak bangsa..seperti biasa la..rutin aku..berulang dari paroi ke nilai dengan white pearl aku..

esok juga..aku akan kehilangan 3orang rakan seperjuangan..kerana mereka akan memulakan tugas di tempat yang baru..huh!!..ni yang tak best ni..yang pindah tu..semua kawan yang sealiran dengan aku..

ok..lah..aku nak bersiap nak pergi kenduri..so kepada semua yang bergelar GURU aku ucapkan selamat mengajar dan kepada semua yang bergelar murid..selamat belajar..

1 comment:

diladC said...

salam.. wei ko rinduaku eh..
hahaha
sadis laa dgr Crita pasal skolah ni..
tak mau komen nk nangis bnyk2..
waaaaaaaaaaaaaaa.....
SKDC terbaeeeekk!! hahaa