apa yang dicari??

Saturday, June 27, 2009

idamanku..


salam to all readers..aku sebenarnya ada benda yang aku idamkan..dan benda ni..aku memang minat..sejak dari kecil lagi..tp cuma masih tak dapat nak dijadikan kenyataan..kerana ada beberapa halangan..

benda yang aku maksudkan ialah super bike..aku memang minat sangat dengan super bike..memang dari kecil berhajat nak memilikinya..tapi bila tak tahu lah..dalam banyak-banyak model super bike..aku memang minat sangat dengan Honda CBR ni..tak kira laa 650R ataupun 1000R..asalkan super bike keluaran Honda..

IDAMAN AKU..HONDA CBR 1000R

so masa aku bawa budak-budak pergi kursus baru-baru ni..kebetulan cuti hujung minggu..ada la geng-geng super bike ni..main layan corner kat jalan kongkoi..selepas dorang dah penat..dorang berhenti rehat dekat dengan tempat yang aku buat program ni..


YAMAHA R6



HONDA CBR 1000R

HONDA CBR 1000R (NEW MODEL)

so apa lagi..aku pun mengambil kesempatan..mengambil beberapa keping gambar motor dorang..aku tak lepaskan peluang yang ada..hehehe..selalu kalau nak gambar super bike..download dari internet..hari tu aku snap depan-depan..hehehe...

semasa dorang test motor dorang..sempat juga..aku snap skil dorang..tp sebabkan aku ni jurugambar amatur..dan menggunakan alatan yang standard dari camera dslr..so tak dapat la nak shot gambar dengan sharp..hehehe..inilah hasilnya..












tp aku tetap berpuas hati..huhuhuhu..(bila la nak ada modal nak tambah aksesori dslr dan beli super bike ni....)

No comments: