apa yang dicari??

Thursday, June 11, 2009

tahniah buat sahabat ku


ok..kali ini entry tentang sahabat baik ku..yang juga rakan sekampung dengan ku..bernama hanafiah..a.k.a WOK..
baru-baru ni..pada 24.5..2009..beliau telah pun menamatkan zaman bujangnya..tahniah bro..selamat juga akhirnya..sebenarnya beliau bernikah pada seminggu sebelum tarikh di atas..di Kuala Lumpur..
dan majlis persandingannya..diadakan di Glory Beach Resort Port Dickson..majlis diraikan serentak..antara keluarga pihak perempuan dan keluarga pihak lelaki..memang ramai yang menghadirinya..termasuk laa aku dan family aku..
sementara menunggu ketibaan pengantin..sempat laa aku snap beberapa keping gambar bagi menghilangkan rasa lapar..huhuhu..sebab nak makan kena tunggu pengantin sampai dulu..

athirah yang kelaparan

danish aiman

alang aku..n adik-adik aku

ibu dan mak cik ana

majlis ini agak unik sedikit..disebabkan kawan aku ini..berketurunan mamak..so segala masakan mengikut citarasa mamak la..mesti ada kari kambing..nasi bukhari..dalca..tairu bawang..ayam masala dan macam-macam lagi..

menu yang telah dihidangkan..

dan yang paling unik masa majlis ini..pengantin diiringi dengan muzik ala-ala scotish..bukan dengan paluan kompang semasa menyambut ketibaan pengantin..orang yang kawin mamak..tapi muzik iringan..scotland..huhuhu..tapi memang menarik laa..

rasa macam dekat scotland pulak..

inilah wajah pengantin..

so selesai sahaja makan..aku dan family..berjumpa dengan pengantin dan terus pulang..sebab akak aku nak balik gemas petang tu..buat sahabat..SELAMAT PENGANTIN BARU..semoga bahagia dunia dan akhirat..

2 comments:

shashazura said...

grand btul wedding nih

hakiminwizan said...

itu lah pasal..
memang gempak