apa yang dicari??

Wednesday, June 24, 2009

minggu yang membosankan...

salam to all readers..dan selamat pagi semua..

minggu ini cukup membosankan buat aku..apa tak nya..minggu ni kan minggu exam pertengahan tahun bagi sekolah aku..bila dah exam..mesti tak mengajar dan belajar kan???..so aktiviti aku nak mengajar..tak dapat nak dijalankan seperti biasa..

yang lagi membosankan ialah..nak menanda kertas-kertas jawapan budak-budak ni..hahahaha..memang biru la mata hitamku menanda kertas-kertas ni jawabnya..

tapi kebosanan aku dapat jugak dikurangkan..sebab aku dapat online semsa jaga exam nie..hehehe...sekarang ini..sekolah aku dah ada wi-fi..(tak ramai cikgu yang tahu..sebenarnya ni)..so apa lagi hehe..gunakan lah kemudahan yang telah disediakan dengan sebaik-baiknya...

oklah..nak ronda sekejap..kang ada pulak yang meniru nanti..hehehe..jumpa lagi selepas ni..assalamualaikum...

2 comments:

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.haha abg jahat!
.maen tenet free kt skola
.bgtau guru besa kanG! :P

diladC said...

aku tau! aku tau!
huhuhu.. tp dh terlambat semuanye..
saje je kan pasang bila aku dh blah..
pesan kat diorg jgn tenet slalu.. sbb aku jelessssssss!!!!
waaaaaaa........