apa yang dicari??

Saturday, June 13, 2009

pendekar dan srikandi

salam to all readers..hope korang semua sehat..hehehe
ok lah..entry ni saja aku postkan..sebab nak mengisi masa lapang..PENDEKAR dan SRIKANDI..ni lah gelagat 2orang anak buah aku..siapa lagi..kalau bukan si danish aiman dan izzah athirah..
kisah ni terjadi minggu lepas sebenarnya..adik aku ni..memang bergait aktif dengan seni silat..so adalah keris dia sendiri..aku pulak dengan selamba ambil keris tu..bagi pada anak buah aku..untuk bergambar..hahaha..
korang tengok laa..wajah danish yang poyo..huhuhu..bila pegang keris..


yang ini pula..wajah izzah athirah..macam tun teja pun ada gak kan..huhuhu..

budak dua orang ni..kalo bergambar..macam-macam aksi dan gaya dia lakukan..walau macam mana pun..aku tetap sayangkan dua orang anak buah aku ni..to danish dan athirah..pak teh sayang sangat dengan kamu..

No comments: