apa yang dicari??

Friday, June 12, 2009

TAG~TAG~TAG--> macam smart tag plak..

salam..malam tadi..sebelum aku melelapkan mata..aku belek my blog..tetiba aku dah di TAG oleh seorang bloger ni..bloger yang baru aku kenal..tapi dah kena TAG..hehehe..bloger yang aku maksudkan ialah HONEYBUNNY..so nak puaskan hati si HoneyBunny ni..aku luangkan la sedikit masa..untuk menjawabnya..

1)APAKAH NAMA BLOG ANDA DAN KENAPA ANDA MEMILIH NAMA ITU ?

***PELANGI PETANG

pelangi petang ini..di ambil dari tajuk lagu Allahyarham Sudirman dan dinyanyikan semula oleh Def-Gab-C..sebab aku pilihnya..lagu ini..mengajar kita menghargai persahabtan..dan mengingatkan kita..satu hari nanti..perpisahan pasti terjadi dalam setiap hidup insan (kira insaf sikit la) huhuhu...

2)APAKAH LINK BLOG ANDA SEKARANG DAN BAGAIMANA BOLEH TIMBUL IDEA UNTUK MENAMAKANNYA SEPERTI ITU?

***http://kifiemiera.blogspot.com

aku pilih link yang macam ini..sebab ini adalah nama gabungan aku dengan buah hati tersayang..cik fiera..dan orang biasa panggil aku kimie..asalnya nak letak kimiefiera..macam tak best plak..so aku campur aduk kan..jadilah kifiemiera..huhuhu

3)APAKAH 'METHOD' PENULISAN DALAM BLOG ANDA?

memperkembangkan penulisan aku dengan menggunakan bahasa melayu..(walaupun masa SPM dulu..kurang minat nak buat karangan)..kang kalo aku tulis dalam bahasa arab..tak paham pulak kawan-kawan blog aku..huhuhu..

4) PERNAH TERASA NAK HAPUSKAN BLOG ANDA? SEBABNYA?

pernah gak dulu..sebab tak reti nak decorate blog..tapi sekarang ni..tak der dah..sebab aku akan luangkan masa aku menulis blog di sini..

5) ORANG SETERUSNYA UNTUK DI TAG...JENG2..he3

a) cik fiera
b) cik intanurulfateeha
c) cik cha cha
d) antusabun@lamputih
e) lanndesa
f) cik tieha
g) rose emely

cukup laa..dah ramai plak..huhuhu..ok cik honeybunny..aku dah jawab TAG yang diberikan..huhuhu



No comments: