apa yang dicari??

Friday, June 12, 2009

biar betul???


salam..bertemu kembali..kali ni aku nak postkan entry..yang agak menimbulkan persoalan..huhuhu..korang baca tajuk pun dah tau kan..

biar betul??apa yang biar betul??..betul ke aku dah bertukar profesion??dari seorang guru..kepada jurufoto..isy..agaknya kot..tapi aku rasa tak..ini hanya sekadar mengisi masa lapang..aku sayangkan profesion perguruan..sebabnya banyak cuti..huhuhu..to my lovely fiera..jangan marah eh..sebab abang lagi banyak cuti..berbanding sayang..hahaha
sebenarnya..gambar-gambar ini..aku ambil masa pergi Kursus Pemantapan Akidah dan Kecemerlangan Diri Siri Ke-2 baru-baru ni..so semasa kursus tu..sempat la aku ambil beberapa shot..sebabkan aku baru belajar lagi menggunakan DSLR ni..jadi korang boleh komen la..agar aku dapat memperbaiki teknik aku semasa mengambil gambar..
gambar yang bakal ditunjukkan ni..aku menggunakan beberapa orang model..yang tak dibayar upah pun..hehehehe..dan gambar pemandangan..saja suka-suka..saksikan lah ye..
1) amir..anak kak ita kedai buku sekolah aku..





2) shiela..salah seorang fasilitator kursus ini..dia ni memang suka bergambar..kalo ada yang nak mencari model..aku syorkan shiela ni..huhuhu..sebab dia memang jenis yang suka bergambar..






3) pasangan suami isteri yang romantis..hanif (rakan seperjuangan) dan hidayah..


4) wan halil..rakan seperjuangan


5) maisarah..yang ini anak murid aku..

6) pemandangan..bunga, sungai dan air terjun..air terjun ni..dekat bukit tangga..sempat berhenti sekejap..sementara menunggu bas yang lambat ketika mendaki bukit tangga..






semua gambar..aku ambil dengan menggunakan DSLR Canon 1000D..akhir sekali..thank you very much..kepada model-model yang telah menyumbangkan diri..untuk menjayakan sesi fotografi ini..

No comments: