apa yang dicari??

Thursday, June 11, 2009

Kursus Pemantapan Akidah dan Kecerlangan Diri Siri 2/2009

salam..bertemu kembali..kali ni nak story pasal aktiviti yang aku ikuti baru-baru ini..iaitu pada 29 - 31.5.2009..sebelum cuti sekolah..sebenarnya kursus ni..untuk my students yang bakal mengambil UPSR tak lama lagi..

kursus kali ini..sebenarnya sama sahaja dengan kursus yang lepas..cuma kali ini..hanya student dari sekolah aku sahaja yang menyertainya..seramai 84 orang peserta yang mengikuti kursus ini..dan kali ini..kursus ini dikendalikan oleh kakitangan Pusat Pemantapan Akidah JAKIM serta 2 orang fasilitator undangan khas..dan dibantu oleh guru-guru sekolah aku sebagai urusetia..


antara wajah peserta ketika menunggu bas berlepas


ini pula wajah driver bus yang akan membawa peserta

memang banyak benda yang mereka timba selama 3hari 2malam di sini..pelbagai program yang diisi bagi memenuhi skop kursus ini..



sesi taklimat dan ice breaking




antara aktiviti yang diadakan




antara wajah fasilitator..en Affa n cik Shiela



dan yang paling menyeronokkan..ialah apabila aktiviti SIAR FIKIR..selesai sahaja aktiviti..peserta dibenarkan melepaskan gian mandi sungai..hahaha..tengok sahaja gelagat mereka..huhuhu..aku malas nak taip panjang..so korang saksikan la sendiri antara gambar-gambar yang sempat disnap sepanjang kursus ini..


seronoknya mereka dapat berkubang


so ini pula..gambar semasa majlis penutup..dan gambar kenangan bersama fasilitator, urusetia dan peserta..


peserta lelaki terbaik..amirul asyraf bin abd rahman

peserta perempuan terbaik..siti normaisarah bt zainuddin

barisan fasilitator dan urusetia..
yang baju oren belakang tuh..ultraman amir namanya..


gambar peserta-peserta bersama fasilitator

begitulah al-kisahnya..maka selepas majlis penutup..semuanya pergi minum petang dan solat asar..lebih kurang pukul 5petang..kami semua pulang ke sekolah dan tiba di sana pada pukul 7.15 mlm..

No comments: