apa yang dicari??

Thursday, June 25, 2009

akhirnya..

akhirnya..kini pasti..ku merasai KEJAYAAN ini..(macam penyanyi la pulak)..hoi kimie..apa hal kau menyanyi plak ni??

huhu..segala puji bagi ALLAH kerana telah memberikan daku kejayaan ini..terima kasih juga buat ibu tercinta dan buah hati tersayang..kerana tak putus-putus bagi aku semangat..sudah hampir setahun aku menunggu keputusan ini..lama jugak kan..akhirnya..aku dapat juga merasaai kejayaan ini..

(walaupun aku gembira..tetapi di dalam aku tetap bersedih dan duka..kerana kejayaan aku..tak dapat dikongsi bersama ayah dan adik aku..)

kejayaan yang aku maksudkan..bukanlah pasal temuduga yang lalu..tapi ini berkaitan dengan kursus biro tatanegara KURSUS KENEGARAAN dan juga kursus induksi sistem saraan malaysia..atau dikenali sebagai KISSM..

semua ujian ini..aku duduki setahun yang lalu..dan semalam..aku terima sijil yang membuktikan yang aku betul-betul lulus..hehehe..sebelum ni dah tahu dah..cuma tak da bukti je..so ini lah buktinya..korang saksikan la ya..


sijil BTN

sijil KISSM


aku bukan nak menunjuk atau nak bongkak..apatah lagi nak riak..(tak baik riak..BERDOSA..n tak masuk SYURGA)..tapi..cuma aku nak bagi semangat kepada orang yang masih bergelar pelajar..untuk terus berusaha..sebab aku tahu..ada follower aku ni..terdiri dari pelajar..tak kira la pelajar sekolah mahupun IPT..