apa yang dicari??

Monday, September 21, 2009

benda-benda yang aku sayangi..


entry ini dipostkan sebab aku tak tahu nak post ape lagi..tadi selepas beraya di rumah jiran-jiran..aku dah kekenyangan..tak boleh nak tidur..so aku pun postkan entry ni..

ni antara benda-benda yang aku sayangi..memang aku sayang sangat kat benda ni..kalau benda ni rosak atau hilang..boleh susah aku dibuatnya..kalo korang nak tahu apa bendanya..korang scroll ke bawah nie..dan saksikan laa benda-benda nya..




MY HONDA EX-5


MY HONDA CIVIC ES1 1.7


MY SONY ERICSSON C905


MY LAPTOP ACER ASPIRE 4920

MY DSLR CANON 1000D WITH EXTERNAL FLASH

YONGNUO DIGITAL SPEEDLITE YN460

MY LOVELY ZIPPO PAT.2032695..



ok itu sahaja antara benda yang aku sayang..huhuhu..salam n bye..

2 comments:

Zura said...

ai...buah hati sendiri xmasuk dlm carta ke...hehehhe

hakiminwizan said...

buah hati tak masuk carta sini..huhuhu..dye carta laen..