apa yang dicari??

Monday, September 7, 2009

Ramadhan Al-Mubarak 1430H


bertemu kembali..salam sejahtera pembuka bicara..mengubat hati rindu nan lara..hahahaha..sejak bila pula aku pandai berpantun nie..huhuhu..

Ramadhan..majoriti mesti ingat bulan puasakan???..yelah..bulan ramadhan..tapi bagi aku..laen sikit..selain dari ingat bulan puasa..ingat kat junior sekolah aku dulu..namanya ramadhan al-mubarak..

ok la..abaikan manusia yang bernama ramadhan tu..sebab tak penting pun cik ramadhan tu..huhuhu..aku nak story apa yang berlaku di tempat aku kerja pagi tadi..minggu ni..aku bertugas..so aku la yang kena handlekan assembly..aku agak sedikit bengang..kenapa aku lagi jadi MC..sedangkan masa bertugas sebelum ni pun..aku dah jadi MC..

tak perlah..so pagi tadi kat sekolah aku berlangsungnya secara rasmi IHYA RAMADHAN 1430H..pelancaran disempurnakan oleh YB Guru Besar sekolah aku..so thanks cikgu..coz sudi melancarkan program ini..



dimulakan dengan menarik banner oleh YB Tuan Guru Besar
eh..macam kenal je banner nie..
merasmikan TABUNG RAMADHAN..

banyak lah aktiviti yang telah dirancangkan..antaranya program tadarus Al-Quran bagi murid-murid, guru-guru dan staf sekolah,..kuiz ramadhan..kutipan derma bagi sumbangan anak yatim dan fakir miskin..dan majlis khatam Al-Quran..

aku harap..tahun ni..aku dapat bersama semasa majlis khatam quran..sebab selama 3tahun aku kat sini..tahun lepas aku tak merasa bersama majlis khatam quran..sebab kena pergi kursus di Tanjung Ipoh Kuala Pilah..

so lagi jumpa..aku nak tido..mengantuk tahap dewa dah nie...

No comments: