apa yang dicari??

Wednesday, September 9, 2009

TAG..hari radio peringkat kebangsaan...TAG

salam..jumpa lagi..

story kali..tentang hari radio..ada ke??tak pernah dengar pun...ye..aku pun tak pernah dengar hari radio..cuma bermula semalam aku dengar..ada rupanya hari radio..dan negara kita negara yang ke-3 menyambutnya..tapi tak lah menyambut seperti menyambut hari raya mahupun hari kebangsaan..huhuhu...

sebenarnya..sambutan hari radio ini diadakan..untuk memperingati jasa-jasa DJ radio yang telah dan masih lagi berkhidmat di stesen-stesen radio..bukan senang nak jadi DJ ni kan..hurm..teringat masa zaman kanak-kanak..ada sorang penyampai berita kat radio pukul 7pg Radio RTM1..namanya Mariamah Tijo..sekarang ni HJH Mariamah Tijo..siap boleh wat teka teki lagi..sapa yang akan menyampaikan berita pagi itu..

ok lah di kesempatan yang ada..aku nak bg TAG kat korang..berkaitan dengan radio..korang tolong jawab 5 soalan jek...tak banyak pown..

1) sejak umur berapa tahun korang dengar radio??

2)masa korang kecik-kecik..barapa kali parents korang menukar radio baru??

3) sebutkan nama 3 orang DJ radio yang korang minat

4)lagu apa yang korang tertunggu-tunggu disiarkan di radio sekarang ni..dan mengapa??

5)sebutkan jenis-jenis radio yang korang tahu...

ok..itu sahaja..selalunya aku asyik di TAG oleh orang jek kan..Kali nie aku bagi korang TAG pulak..jawab la..bukan susah pun..huhuhu..

oklah..aku nak ke kelas..lagi jumpa..salam..

1 comment:

Zura said...

tgh berusaha nk jawab