apa yang dicari??

Saturday, September 19, 2009

entry terakhir...


salam kepada anda semua..semoga dapat menjalankan ibadah puasa dengan penuh kesabran dan keimanan..

ni adalah entry terakhir dari saya..ye..memang benar..inilah entry terkakhir dari aku..sebelum tibanya syawal..hehehe..sekejap saja rasanya puasa pada tahun ini..dan hari ini..hari yang ke-29 dalam bulan ramdhan..petang ni..orang tengok anak bulan..untuk memastikan bila syawal akan datang..sama ada esok atau lusa..

so sedih juga rasanya..bila ramadhan dah nak pergi meninggalkan kita semua..mana taknya..bulan yang Allah limpahkan segala kebaikan dan rahmatNya buat kita semua..tak ada pun kelebihan dalam bulan ramdhan ini..ada dalam bulan-bulan Islam yang lain..

dalam bulan ramadhan ni..Allah limpahkan rahmatNya..Allah limpahkan MaghfirahNya atau keampunanNya..bulan yang Allah janjikan pembesan dari azab neraka..bulan yang ada satu malamnya lebih baik dari seribu bulan..bulan yang Allah buka pintu syurga seluas-luasnya..bulan yang Allah tutupkan pintu neraka serapat-rapatnya..bulan yang Allah lipat gandakan pahalanya..bulan yang Allah bebaskan azab kubur bagi mereka yang telah tiada..dan banyak lagi kelebihan dalam bulan ini..

sama-samalah kita berdoa..agar puasa kita pada tahun ini..diterima oleh Allah..janganlah ditolak puasa kita..kalau ditolak..maka kita berpuasa hanya mendapat lapar dan dahaga sahaja..kita tak tahu lagi..adakah kita akan bertemu dengan ramadhan akan datang..dan kalau kita tengok dalam paper baru-baru ni..banyak sangat berlaku kemalangan sehingga meragut nyawa..

dikesempatan yang ada..aku dan keluarga..bermohon ampun dan maaf kepada anda semua..pengikut setia hamba..maafkan andai ada tersalah kata sehingga mengguris hati dan membuat anda semua terluka..so sebagai tanda memohon maaf hamba kepada kalian semua..sudilah kiranya kalian semua menerima ketupat dari hamba..silakan ambil dan letakkan di blog anda ye..





ketupat yang dirembat dari kedai buku kak ita..huhu


sebeum ini..aku ada terima kad raya dan duit raya dari seorang follower aku..yanmie..dan hari khamis baru ni..aku menerima kad-kad raya dari anak murid aku..terima kasih buat kamu..kerana sanggup pow mak ayah korang tuk bagi kad raya kat aku..hehehe..terima kasih banyak-banyak..cikgu maafkan dosa-dosa kalian semua..

kad raya dan duit raya dari yanmie

kad-kad raya dari murid-murid aku...

dari nur hazzuin


yang dua kad ini..tak ingat sapa yang kasi..hehe

dari fikri


dari ahmad rais..anak sulung kak yanz

dari nurfarhanah

dari anastasia allysa


akhir kata..mohon ampun dan maaf zahir dan batin dari aku (pelangi petang)..kepada semua pengikut setia aku..dan kepada semua yang mengenali diri ini..maaf kan saya..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

No comments: