apa yang dicari??

Thursday, September 10, 2009

model Aidilfitri 1430H


salam..so macam mana dengan puasa hari ini??hari ini aku betul-betul tenaga nasional bertenaga untuk mengupdatekan blog kesayangan aku..walaupun seharian aku berada di sekolah..sambil menunggu angah habis menjawab exam petang tadi..lagipun hari ni..aku tak de kelas pown..so tak lah penat sangat..
ok..semalam..kawan sejawatan denganku..ada mempromotekan barang untuk hari raya..yer..kan raya dah nak dekat ni..so macam-macam barang laa yang nak dijual..ada yang jual kuih raya la..tudung raya..kad raya dan macam-macam raya..kecuali hantu raya..hahaha
kawan aku ni..jual songkok untuk hari raya..songkok ni lain dari yang lain..tak macam songkok biasa..songkok buatan dari timur leste jawa tengah..ye kot..aku pun tak ingat..songkok ni..dikait sepenuhnya..memang cantik..dan bergaya..
sebelum tamat waktu persekolahan tadi..sempat aku snap beberapa gambar untuk aku uploadkan dalam blog ni..dan sempat juga..aku mencari model yang sesuai untuk menggayakan songkok ini..korang tengok laa sendiri ya..


macam kumpulan nasyid Al-Mizan pulak kan???


model ni..anak ke-2 kak yanz..baru darjah satu..nama dia nureen syafa irdina..sorry la kak yanz..aku cilok anak akak jadi model songkok hari raya ni..hahaha..

last sekali..aku sambar 2buah songkok ni..tapi bukan untuk aku..untuk 2 orang adik aku..so dorang boleh la bergaya semasa hari raya nanti..aku nak pakai songkok??huhuhu..jawabnya berasap la kepala aku..disebabkan kepanasan..

ok lah..aku ada something to do..insyaAllah..esok aku update lagi story terbaru..sebab esok pun aku banyak free..kelas pun ada sejam jek untuk esok..salam

No comments: