apa yang dicari??

Wednesday, September 9, 2009

UPSR dah mula ke??

hahaha..hari ini dah masuk hari yang ke-2 menjawab soalan exam...bagi murid-murid yang menduduki UPSR..dan sewaktu dengannya....


begitu juga dengan keadaan di sekolah aku..semalam bermulanya Ujian Penilaian Sekolah Rendah..ataupun kain singkatannya UPSR..walaupun aku tak mengajar langsung budak-budak tahun 6 ni..tapi aku tetap bersama dengan dorang semua untuk memberikan semangat untuk mereka..lagipun aku ni..selalunya terlibat secara tidak rasmi je untuk apa jua program tahun6..


calon-calon AJL Khas 2009


beginilah suasana di Aidilfitri sebelum memasuki dewan peperiksaan

tahun ni...2 orang dari keluarga aku yang menduduki upsr..sorang adik aku sendiri..dan seorang lagi..anak akak sepupu aku..yang aku panggil dia angah..macam mana yang dorang jawab..aku tak tahu la..sebab bila tanya..asyik ok jek..

ok..lah..kepada semua calon-calon UPSR, PMR, SPM dan STPM 2009..aku ucapkan "BIT TAUFIQ WAN NAJAH"..(eh..tercakap arab pulak)..SEMOGA BERJAYA DENGAN CEMERLANG..dalam exam korang..

No comments: