apa yang dicari??

Wednesday, September 9, 2009

esok gaji..hoorey

alangkah gembiranya..rasa di hati ini..kerana esok dah dapat gaji..huhuhu..yer..memang seronok la..dapat gaji awal..10.9.2009..sebab kan dah nak raya..so gaji pun masuk awal la..tapi sayang..tahun ni just dapat gaji je..bonus tak de..

tapi ada juga sedikit ketidak puashatian..kenapa Anggota Kumpulan Sokongan (AKS) boleh dapat bonus rm500..kumpulan lain tak dapat???kumpulan lain ni..bukan kakitangan kerajaan ke???

lantak la bonus tu..yang penting esok gaji dah masuk..so boleh prepare nak tambah barang untuk hari raya yang bakal tiba tak lama lagi..so kawan-kawan..selamat menghabiskan gaji anda..jangan risau..gaji bulan depan pun masok awal..rasanya 17.10.2009..sebab bulan depan ada perayaan deepavali..

lalalala~~~nak gi shoping~~

2 comments:

Zura said...

awalnye gaji...then awallah habis kan...hehehe...nasib baik company ktorg baik hati bg advance...:D

hakiminwizan said...

tu lah..gomen kan..
awal gaji sebab perayaan..
bulan nie 10hb..
bulan depan 17hb..
bulan 11 mati tercekik..sebab 25.11 baru masok gaji..hahahha