apa yang dicari??

Thursday, March 19, 2009

anak buah aku yang baru


salam kepada semua pembaca..kali ini aku nak ceritakan..kisah seorang lagi anak buah aku..tentu engkau orang tertanya..mana pula datangnya anak buah seorang lagi..hehehe


sebenarnya..baru-baru ini..alang aku mengambil keputusan setelah berbincang dengan keluarga untuk mengambil seorang anak angkat..seorang budak lelaki..memang cute budak ni..umurnya lebih kurang 3tahun..namanya muhammad danish aiman..


kesian juga aku tengok budak ini..mak dan ayah dah tak ada..nasib baik juga alang aku..ambil dia dan jaga dia..sekarang ini..semua dokumen dah disahkan bahawa danish aiman ini..anak angkat alang aku..

inilah antara gambar yang sempat disnapkan semasa dia datang sini tadi..untung si danish aiman ni..setelah di bawa ke seremban..ramai pula yang sudi nak menjaganya..dan ramai la mak angkatnya..selain girl friend alang aku sendiri..

5 comments:

rose emely said...

pergh...giler ganaz cute dak tecit nih...
apersal tetiba alang nak amik anak angkat plak nih?

hakiminwizan said...

sebab die nak kawen tak bleh kawen lagi
hahaha

Anonymous said...

hahaha

Anonymous said...

tomei3 nye bdk ni..ceom sket..muahhssssss!!!~

Anonymous said...

bilo pulak ko nak ado anak sendiri nie