apa yang dicari??

Thursday, March 5, 2009

sport day..part2

okies..kali nie aku sambung balek tentang sukan skolah aku..arie jumaat tuh..aku dah ader balek kat skolah..n arie tu adelah arie raptai penuh tuk sukan sekolah... so pagi tuh pas pekena teh n kueh karipap..aku pown gie kat padang sekolah tok memulakan tugas2 aku...mcm biase laa..snap photo laa..hehehe.. yang pagi nie cume dibuat raptai perbarisan dari kontijen setiap rumah...


setelah selesai raptai..maka mereka sume berdebar-debar..tgu kejohanan akhir yang berlangsung pada arie ahadnye..so pagi ahad tuh..berlangsung lah..acara nya..yang menentukan juaranya..biru??hijau??merah??? ataw kuning??? so nie lah beberapa shot yang sempat aku snap semasa sukan berlangsung...

berdebar2 menunggu giliran

lari2..jangan tak lari...

antara org kuat dalam skolah nie...

selepas sume acara dah abes dipertandingkan..kini tiba plak acara untuk ibubapa n guru..hahaha..nie acara sukaneka..kite sambung part 3 plak..coz aku dah mengantok..petang td baru balek dr kursus..salam...



No comments: