apa yang dicari??

Tuesday, March 31, 2009

bosannya

agrhh..kenapa la hari ini begitu membosankan aku..hurm..mengantuk pun ada..tapi mata tak mahu lelap..puas dah aku bergolek ke kanan dan kiri..isy..apa hal plak ni..

disebabkan aku tak boleh nak tidur..aku pun merapu la kat sini sekejap..hehe..esok keje..badan penat..mengantuk..tapi tak boleh tido..aduh laa

sebenarnya..hari ini..betul-betul memenatkan aku..ke sana ke mari semasa aku kat school tadi..banyak pula kerja nak diselesaikan selain mendidik murid-murid..hurm..

ingat bila dah penat macam ni..boleh la tidur awal sikit..tapi tak gak dapat..nak borak nak my mum pun..my mum dah tidur..hurmm..

isy..cemana ni..tolong la saya...huhhuhhuhh~~~

2 comments:

Julie said...

kimie.. nih kes ke'lonely'an nih.. buat la solat istiqaroh.. mintak petunjuk.. nak dapat jodoh cepat.... hurmm.. siannn dieer..

Julie said...

Puisi Tak Boley Tido

Malam yang dingin, memori ku menusuk ruang minda ku.
Malam yang sunyi, kenangan ku menghantui akal ku.
Malam yang sunyi, tetapi hati ku berdentum dentam.
Malam yang kelam, namun semua nya terlalu bening di mata ku.


Subuh kian menjelang, namun mata ku terus terang.
Subuh kian mendatang, namun hati ku terasa disiang-siang.
Subuh kian hampir, namun perasaan ku terus terngiang-ngiang.
Subuh kian dekat, namun terasa semuanya masih kurang.


Biarku tunggu Azan subuh menyedarkan ku dari jaga ku.
Biarku tunggu Azan subuh membangunkan ku dari kelukaan ku.
Kerana masa itu aku akan lupa....
Kerana masa ku bersujud cuma satu di minda ku......

Hasil Nukilan: errmm.. biarlah rahasiaaa! ahaksss