apa yang dicari??

Monday, April 20, 2009

aku..dan aku..dan kawan-kawan aku..

apa hal plak tajuk macam nie..hehehe..sebenarnya aku nak postkan gambar-gambar aku dan kawan-kawan aku semasa pergi menghantar budak kursus..so semasa program LDK..dan dah letih amek gambar budak-budak ni..amek pulak laa gambar-gambar aku dan kawan-kawan aku..hehehehe..

aku disnap oleh paparazi..

aku di sisi kereta kesayanganku..

kakitangan PPAJ Jelebu..

aku dan helmi SK Sikamat

syaiful SK Sikamat dan Amru Al-Haz JAKIM

Best friend Halil SKDC

best friends..samihah (kiri) n fatin..

itulah sedikit sebanayk gambar-gambar yang sempat diuploadkan di sini..sebenarnya aku tak taw nak post apa lagi..so sementara nak tunggu mata ni betul-betul mengantok..aku post kan la gambar-gambar ini..hehehe..time to sleep..esok nak kerja..

2 comments:

Fiza said...

salam..ur buah hati muka mcm senior sy kat sekolah dulu..sweet =)
cikgu ke?rmi lak jumpa cikgu dlm dunia blog ni..

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.cekguuuuuuu
.tumpang kete!
.anta g skola
.lalalalala :p