apa yang dicari??

Thursday, April 30, 2009

"surat cinta"

salam..kali ini aku nak postkan entry berkaitan dengan surat cinta..hahaha..biasanya orang pasti teruja apabila menerima surat yang dikirimkan oleh posmen..apatah lagi..surat yang berdaftar..hari ini..aku pun menerima 2pucuk surat cinta..yang dikirmkan dari Ibu Pejabat Polis Daerah Seremban Cawangan Trafik..


hahaha..itulah surat cinta untukku..jenis kesalahan yang dibuat ialah..memandu melebihi had laju..kui kui kui..padan muka dengan aku..tapi kereta yang disaman tu..bukan lah my white pearl..akan tetapi NCB 8487..kereta perodua viva..milik adik aku..yang didaftarkan atas nama aku..huhuhu...


kalau ikutkan..yang memandu pada masa itu..adalah aku..so kena laa pergi IPD untuk buat rayuan dan bayar saman..tapi tak mengapa..kawan-kawan ramai..boleh tolong..kalau tak dapat yang di Seremban..aku pergi ke IPD Sepang..kalau tak gak dapat..aku pergi la Bukit Aman..untuk menyelesaikan saman-saman ini..huhuhu..


kepada semua pemandu kenderaan dan penunggang motosikal..patuhilah undang-undang jalanraya..untuk keselamatan korang jugak..

2 comments:

milimilo said...

haha..tajuk suspen je..ingtkan zaman skrg ade lg org yg suke tls surat2 cinte rupenye saman..huhu :)

hakiminfahira said...

huhuhu
mesti laa