apa yang dicari??

Thursday, April 30, 2009

happy labour's day

salam kepada semua warga yang bekerja..esok merupakan satu public holiday kepada semua warga yang bekerja..tak kira la kerja kerajaan atau swasta..semua gembira dengan hari pekerja..apatah lagi..murid-murid sekolah..sebab cuti 3hari..

tapi aku agak kurang gembira..kerana aku sekarang ini..diserang demam selesema..sejak hari rabu hari tu..semua kerja aku lakukan..tak menjadi dan tak berapa happy..disebabkan demam ini juga..aku terlepas nak makan satay kajang malam ni..aduh laa..

sebenarnya esok..aku nak berjumpa dengan bakal mak mertua..tapi dengan keaddan macam ni..mungkin tak jadi kot..dengan selesema..dan pening kepala ni..confirm..nanti ibu tersayang akan menjadi dee jay radio..bila aku nak pergi berjumpa dengan bakal mak mertua..

tadi pun..semasa pergi mesyuarat di jelebu..kawan aku yang drive kereta..pergi dan balik..sebab aku tak berapa sehat sekarang ini..

akhir kata..selamat menyambut hari pekerja..semoga selepas ini..semua warga kerja..kerjalah dengan penuh dedikasi..tingkatkan lagi kualiti kerja anda..yang tak bercuti..bekorban la untuk company anda..SELAMAT HARI PEKERJA..

2 comments:

Antusabun said...

Poi doktor cek. Skang musim N1H1. Selamat hari buruh

FirJah said...

Try guna ubat Le Ga.. produk baru.. setakat ni saya guna ok dengan izinNya..
bagus utk selsema, resdung, batuk, dll...
Moga cepat sembuh..