apa yang dicari??

Wednesday, August 5, 2009

akhirnya..

petang tadi..lebih kurang dalam pukul 3petang..aku dihubungi oleh PAR sekolah aku..untuk datang ke pejabat..dengan memberi tahu ada hal penting..
aku pun terus bergegas ke pejabat..nasib baik hari ini..hari rabu..memang sampai petang aku ada di sekolah..sebab biasanya hari rabu..sebelah petangnya ada ko-kurikulum..so senang la aku terus ke pejabat sekolah..

beginilah rupanya..surat tawaran perlantikan jawatan dari SPP

rupa-rupanya..benda yang penting tu adalah surat tawaran perlantikan aku dari SPP setelah aku berjaya dalam temuduga untuk lantikan sebagai Pegawai Perkhidmatan Pelajaran (Siswazah) DG41..huh gembiranya aku..sebab selama hampir 3bulan selepas temuduga..AKHIRNYA..aku terima juga surat tawaran yang selama ini aku nanti-nantikan..dan yang plaing aku gembira..surat itu bertarikh 3 OGOS 2009..bersemperna tarikh lahir buah hati ku..hehehe..

so sekarang aku kene selesaikan urusan surat tawaran ini..dalam tempoh 60hari dari tarikh surat tersebut..hehehe..tak sabar-sabar nak selesaikan benda ini..kalau cepat selesai..tunggu masa sahaja untuk menerima surat lantikan dan pengesahan jawatan dari majikan atau guru besar sekolah aku..huhuhu..

selepas dah conform jawatan..boleh la aku nak kawen..hehehehe...

1 comment:

Zura Tahir said...

tahniah tahniah...leh kawin cepat...hehehe