apa yang dicari??

Thursday, August 13, 2009

wajah-wajah yang aku rindukan..


hurm..ntah kenapa pula malam ini..aku beria nak berblog..huhuhu..tak perlah..aku dah tak tahu nak buat apa..nak tidur..mata tak mengantuk lagi..sebab petang tadi..aku dapat tidur seround..dan bangun dekat pukul 6petang..

entry kali ni..agak jiwang sket la..huhuhu..ntah la..sejak kebelakangan ini..muncul pelbagai wajah dalam pikiran ku..tak tahu kenapa..dan aku merindui wajah-wajah ini..sebab dulu..selalu juga aku menatap wajah-wajah ini..tapi sekarang..ada juga kadang-kadang..dan ada juga yang aku dah tak dapat nak tatap lagi..cuma tinggal kenangan sahaja...
1st sekali..aku rindukan wajah ayah aku..arwah ayah aku yang telah pun kembali ke rahmatullah..2tahun yang lalu..

2nd..aku rindukan wajah adik kesayangan aku..yang ini pun dah kembali ke rahmatullah..selepas 3bulan lebih ayahku pergi..

3rd..aku rindukan wajah nenek aku..(mak kepada arwah ayah aku)..nenek aku ni kembali ke rahmatullah beberapa hari sebelum ayah pergi menemui-NYA..
4th..wajah buah hati kesayanganku..cik adik fiera..

5th..my best friend..arwah ahmad zuhaili a.k.a zuet..
6th..anak buah kesayangan..nurul izzah athirah


7th..kawan-kawan seperjuangan semasa di kolej dan universiti dulu..
8th..kawan-kawan satu maktab..masa ambil diploma perguruan..


9th..my classmate masa sekolah..
dan ramai sangat yang aku rindukan...dan aku percaya..korang pun sama juga..cuma tak berani nak luahkan..sebab RINDU ini adalah satu anugerah..anugerah yang datang dari ALLAH..so normal laa..bagi setiap manusia itu merindui dan dirindui..

No comments: