apa yang dicari??

Monday, August 3, 2009

happy birthday ibu...


selamat ulang tahun kelahiran ibu..hmm..best betul bila dapat wish secara direct kat ibu aku..huhuhu..sebenarnya..birthday ibu aku jatuhnya 17.7 yang lalu..tapi entrynya lambat diposkan..huhuhu

17.7.2009 genaplah usia ibu yang ke-53..memang tak ada hadiah yang aku berikan..sebab aku tak tahu nak bagi apa..lagipun birthday ibu jatuh tengah bulan..hehehe..mana nak cekau duit..(alasan je tu)..

tapi 5 hari selepas tarikh lahir ibu..aku sekeluarga..pergi makan malam bersama..untuk sambut birthday ibu..huhuhu..lagipun dah lama sangat tak makan kat luar bersama..so hari tu..aku bawa family aku menik mati makan malam di Man Tom Yam kat jalan jelebu..



danish yang control hensem

ayoi n aishah yang kelaparan

danish dan papa beliau

nenek dan anak kesayangannya (my mom)

suasana kedai tu tak serabut berbanding kedai makan yang lain..so malam tu kita orang makan besar la jugak..antara menu yang dioder..tom yam campur..siakap tiga rasa..sayur kailan ikan masin dan macam-macam lagi la..

berapa budget habis??sikit jek..tak sampai pun rm200..aku tak kisah pun..sebab bagi aku..angka tu masih lagi kecil..berbanding pengorbanan my mom selama ini kat aku..hehehe...pasni kalo ada kelapangan..aku pasti akan keluar bersama keluarga untuk makan malam bersama atau berbuka puasa bersama-sama lagi..

1 comment: