apa yang dicari??

Saturday, August 22, 2009

hari pertama di bulan Ramadhan..

salam ramadhan buat semua kawan-kawan blog dan semua umat Islam..

huhu..hari ini hari pertama umat Islam di Malaysia menjalani ibadah puasa..hahha..bestnya puasa..dah lama ramadhan hilang kini muncul kembali..so seperti biasa..aku dan family bangun bersahur pagi td..yang laen bangun awal sangat..cuma aku sahaja yang bangun dalam pukul 5.30 pagi..

sahur???aku just minum air panas satu mug dan 3ulas kurma..sudah memadai bagi aku..nak makan nasik???tak per lah..tak selera nak makan nasik pagi-pagi...

tak de sebarang aktiviti yang hendak dilakukan..sebab hari ini..hari cuti..dah lah cuti..ditambah dengan hujan yang mencurah-curah..huhuhu..ni masa aku update blog pun..masih hjan lagi ni..aku ingat nak tanda kertas exam..tapi aku rasa tidur lagi best kan???hahahaha..

ok lah..buat semua..kita jumpa di entry yang lain..mungkin esok..

SELAMAT BERPUASA..semoga kita menjadi orang yang bertaqwa kepadaNYA...

No comments: