apa yang dicari??

Friday, August 21, 2009

event malam jumaat...

salam to all..harap sehat sejahtera bersama orang yang tersayang..hurm..di kesempatan yang ada..aku nak postkan entry tentang apa yang terjadi pada malam tadi..di sekolah aku..huhuhu

korang mesti ada yang pikir yang bukan-bukan..hehehe..tak de apa lah..saja je..(melalut pulak dah..dah-dah..berhenti melalut..)

ok..semalam aku seharian dan semalaman berada kat SKDC tercinta..memang sungguh memenatkan dan meletihkan..tapi aku tetap gembira..sebab dapat bersama dengan murid-murid tersayang..terutamanya dengan ANGAH..

sehari suntuk ada events kat sekolah aku..pagi nya ada motivasi murid tahun6..sehingga petang..malamnya pula..ada majlis bacaan Yaasin dan tahlil bersempena..ulang tahun ke-10 SKDC, untuk UPSR 2010 dan untuk menyambut ramadhan al-mubarak..

boss pun turut serta membentang sejadah..


berehat menghilangkan kepenatan..
di antara orang kuat program ini..
para jemaah mengambil tempat..sambil menunggu ketibaan imam..

segala persediaan dah dilakukan..maka malamnya..alhamdulillah..semuanya berjalan dengan lancar dan tenang sekali..tanpa sebarang gangguan..korang tengok la gambar-gambar ni..aku malas nak taip panjang..


ni lah bilal sekolah...


taklimat dari al-fadhil ustaz al-amin..imam solat maghrib dan solat hajat..


eh eh..macam kenal jek yang kopiah merah tu??..hehehe..
majlis bacaan yaasin dan tahlil..bermula

eh..boleh menjeling pulak..kang salah baca kang..


algamdulillah..beginilah suasananya..setelah semuanya selesai...

mendengar amanat terakhir..dari Guru Besar SKDC

majlis berakhir lebih kurang dalam pukul 10.00malam..dan aku sampai rumah lebih kurang pukul 11 malam..tapi sempat singgah kedai kawan..lepak minum dulu..baru balik rumah..hahahha..

No comments: