apa yang dicari??

Saturday, August 8, 2009

LDP???


LDP???..macam Lebuhraya Damansara-Puchong pulak..hehehe..sebenarnya LDP ini bermaksud Latihan Dalam Perkhidmatan..bukan lebuhraya damansara puchong taw..huhuhu

hari ini..sekolah aku menganjurkan satu lagi LDP buat warga pendidik..so aku dan kawan-kawan lain..kena datang lah LDP ni..LDP ini bertujuan untuk meningkatkan lagi ilmu bagi kalangan warga pendidik seperti aku..huhuhu


LDP ini sebenarnya kira macam satu kursus la..dan ada tajuk-tajuk yang boleh dibentangkan dan dibincangkan bersama..yang seingat aku..akulah menjadi orang pertama menjadi penceramah dalam 1st LDP..iaitu berkaitan dengan EDUWEBTV..


so LDP hari ini..menceritakan tentang ETIKA KERJA PENDIDIK YANG BERKESAN..kali ini..penceramah jemputannya ialah Tuan Haji Kamarudin bin Haji Abu Bakar..Nazir Persekutuan merangkap Ketua Jemaah Nazir Negeri Sembilan..





wajah penceramah LDP kali ini



LDP bermula seawal jam 8pagi dan berakhir pada pukul 1230 tengah hari..memang tidak membosankan LDP kali ini..seronok dan menyeronokkan..dan aku rasa seperti mendapat suntikan baru..untuk terus bekerja..banyak input yang aku dapat..walaupun dalam keadaan gembira dan ketawa..kira macam satu motivasi la..buat diriku ini..

so sebelum berakhirnya LDP..my big boos En.Abdul Latiff bin Mohammad Yusof..menyampaikan cenderahati sebagai tanda terima kasih dari Sekolah Kebangsaan Desa Cempaka kepada beliau..kerana sudi berkongsi ilmu dan pengalaman dengan kami semua pada hari ini..


thank you very much..

No comments: