apa yang dicari??

Friday, August 21, 2009

model tercomel abad ini..

bertemu kembali..eh..kenapa aku begitu bertenaga mengupdate blog ni???...aku sebenarnya banyak sangat free hari ini..(ayat orang belagak..) tapi ari ni aku kena kutuk ngan alil... ade ke patut dia kata aku sakai!!!!!!..biaso la orang jeles..sebab aku banyak free..huhuhu

ok lah..korang mesti terkasima bila baca tajuk entry aku kan???...kau orang mesti kata awek cun kan..... ahahaahahah... tapi bila besar tu mesti cun tu...

aku nak memperkenalkan model ini..namanya nur athirah abd jabar..nama timangan adik @ athirah...umurnya??dirahsiakan..hehehe..nanti kau orang ngorat dia..

jom kita saksikan model tercomel abad ini..


semua gambar di snap dengan menggunakan DSLR CANON 1000D..ok lah..jam dah menghampiri pukul 12 tengah hari..aku nak berkemas untuk balik..n bercuti selama seminggu..salam..lagi jumpa~~~

No comments: